GODMORGON!

Idag skulle jag egentligen ha jobbat övertid men jag valde att ta bort det passet så att jag orkar/hinner jobba ute i stugan. Vi har precis ätit frukost här hemma och om en timme kilar vi iväg till Plantagen/Rusta/Bauhaus för att handla färg och annat. Idag planerar jag att vi i alla fall ska hinna måla alla kökslådor och skåp vita samt gärna byrån i garderoben. Dock ska även samtliga rum/tak målas men det får vi nog ta i helgen beroende på hur kul liten tycker det är att vara där ute i det här vädret. Så länge det inte regnar går det nog ingen nöd på någon av oss :)

Nu ska jag packa ner det sista som ska få en ny plats i stugan. Later!


BILD från ett par helger sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0