HELG

Idag är det lördag och tacka f-n för det. 

Igår hade vi en jättetrevlig kväll ute i fyrby där vi grillade och åt gott hos mamma och därefter blev det både 1, 2 och i alla fall 3 glas vin till det ;) Vi satt uppe länge och tjattrade och hade det bra. Vid halv 1 promenerade dock jag och Robin bort till vår egna stuga och sov vår första natt där! Det var supermysigt och jag är så jävla glad att jag köpt den!!!

Nu ligger vi hemma och kollar på Döden på nilen men alldeles straxt kommer mamma och Niclas och hämtar upp mig, för vi ska nämligen till IKEA. Ska köpa saker till stugan. Nya köksknoppar, kuddar och annat nödvädigt :)

Kommentarer
Postat av: Natta

Åh kuuuul :d fanns det några söta köksknoppar? Jag ska oxå köpa det =)

2012-05-13 @ 20:17:55
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0