ONSDAG

Idag har jag haft en rolig uppgift på jobbet som fortsätter på fredag! Jag har fått varit handläggarstöd (hjälp till kollegor på vån 5) i stället för att sitta i svaret. Jag älskar utmaningar och det här har verkligen varit kul. Vissa frågor som jag får är svåra och de behöver jag få hjälp med för att klara av - andra går galant med egen kunskap :) Nu slutar jag snart och sen ikväll blir det middag hemma hos Robins familj!

Tack älskling för att du ställde upp för mig idag ute i stugan. (Bra & begagnat kom och hämtade alla möbler vi inte ville behålla, och eftersom jag jobbade under deras arbetstider ställde Robin upp).

Hoppas ni får en skön ledig dag imorgon! (Vi kommer befinna oss ute i Fyrby förmodligen hela dagen beroende på vädret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0