PÅ PROMENAD GENOM STAN

Idag har jag inte riktigt hunnit med det jag tänkt, men det brukar bli så ;) Jag träffade i alla fall lillasyster förut och vi tog en promenad bort till färgargården där vi åt lunch i solen och hade det bra. På vägen hem stannade jag till vid butiken på Kungsgatan som säljer en massa grejer för 10 kr. Där fyndade jag en sopborste till balkongen som ska städas idag, skydd för plattorna på spisen (visar er senare) och lite annat smått och gott. Nu ligger jag i sängen framför tv:n då det väsnas för mycket på innergården av ett byggnadsarbete som pågår där. Det är sjukt irriterande eftersom jag annars gärna hade suttit ute i solen och jobbat på brännan, men men - man kan inte få allt!



Kommentarer
Postat av: E L I N F E L I C I A S

fin :)

2012-05-02 @ 14:40:13
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hehe.. JA, såklart! ;) i helgen tävlar jag dock både lör o sön (följa med på sön? det är i finspång)



helgen efter, 19-20 KANSKE jag ska hälsa på kusin i sthlm, följ med? ;) och helgen efter det, 26-27 tävlar jag båda dagarna. SEN är det typ lungt, eventuellt tävlar jag 2/6 med, men sen blire luuuuuuungt :))



Utgång den 16/5 borde vi för övrigt slå till på? med kicks! det är en onsdag :)



Måste kirra din present med, hihi, men blir kanske tight i veckan nu, om inte fredag? :)

2012-05-02 @ 14:47:02
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0