PLASK OCH LEK

Nu är vi hemma efter att ha spenderat en förmiddag i badhuset! Min tanke att lillen kanske hade tuffat till sig lite efter sitt första(?) besök i crocco islands var en trevlig önsketanke ;D Hans mod i bassängen är näst intill obefintligt men man ser ändå att han har kul och när vi skulle gå hemåt ville han helt plötsligt inte gå upp ur vattnet! 

Nu är vi hemma och tar det lugnt. Är helt slut efter all lek. Men idag ska vi i alla fall tvätta här hemma och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Jag jobbar hela helgen så den kommer bli lugn, men det betyder ju inte att ingenting kan hända för det :)


Lägger in en bild på denna vackra skapelse som jag fick i födelsedagspresent av Robins storasyster Therese :)

Kommentarer
Postat av: E L I N F E L I C I A S

fin!

2012-05-04 @ 11:35:39
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0