SNYGG DETALJ

Shit vilken dag! Jag tror att det är positivt för min kropp att jag köpt den här stugan. Jag har nog aldrig gått/burit/slitit såhär hårt tidigare. Jag äter som en häst men jag antar att det är för att jag arbetar med kroppen mycket mer än tidigare:) Idag gick jag från stugan vid 13-tiden för att besöka en massa loppisar och vid halv 4 kom Robin och hämtade mig. Jag har verkligen gått SJUKT mycket idag. Men det känns bra. Jag har fått lite färg :) 

Nu står älskling och diskar och vi har bjudit mamma på grillat tidigare idag :) Imorgon och på fredag sover vi i lgh för första gången sen i lördags. Vi hörs mer imorgon! 


Slänger in en bild på vår nya diskmedels-flaska. Jag har snott idén från Kicki och den här knep jag på en loppis för en femma. Inte illa pinkat. (Köpte diskmedel från Grumme som hade en genomskinlig variant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0