SOMMARVISTET

Det blev inte så lugn kväll ändå :D Jag blev rastlös efter fem minuter hemma så jag hoppade på spårvagnen och åkte ut till stugan igen. Där packade jag ner det jag inte tänker ha kvar från tidigare ägare och började klippa gräsmattan. Det tar ett tag när man har 460 kvm gräs att klippa! Speciellt när man måste använda sig av en elgräsklippare och hålla reda på sladden hela tiden så att man inte kör över den. Sen kom Robin och liten ut en sväng och Vincent tyckte verkligen det var jätteroligt att pringa omkring i trädgården! Jag har sagt det förut, men säger det igen. Jag älskar att det där är vårt ställe. Att vi har tillgång till det där! Det känns skönt att ha lite att göra och det var länge sen jag jobbade med kroppen sådär. Idag hade ni hittat mig på knä kring landet med en sax i handen, om ni hade gått förbi. Jag vet inte vad som hänt med mig, men jag klippte i alla fall av gräset med sax, där inte gräsklipparen kom åt.. Pensionärsvarning på den? Ja.

Nu är jag dock helt slut i kroppen så nu får det bli sängen. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0