THIS IS THE END..

Jag har äntligen bestämt mig :D jag tänker ändra på min livsstil fr.om. nu. Det känns skönt att jag tagit det här lånet för det har fått mig att inse att jag måste börja tänka mer på mitt sparande och dra ner på shoppingen/äta ute varje månad. Jag har lixom alltid haft ok med pengar och inte känt någon större panik över hur viktigt det är med sparpengar osv. Men nu har jag fått en spark i röven och äntligen hittat motivation till att vara ordentlig med månadslönen. Jag har utmanat mig själv att i alla fall ha med mig matlåda 4/5 dagar i veckan och verkligen minska på shoppingen. Det enda som ska inhandlas nu och 1 mån framöver är i så fall saker till stugan. Jag slår här med vad med mig själv om att inte handla något klädesplagg/skor/smink osv på i alla fall den tiden. Det kanske kan låta larvigt med bara en månad. Men ni som känner mig vet att det är ett stort steg i rätt riktning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0