TORSDAG

WOHO. Fick beviljad ledighet i eftermiddag! Jag sökte visserligen bara 15 minuter, men det + en förkortad lunch genererar i att jag slutar kl 16.00 idag! Supertidigt om man är en Telian.

Efter jobbet ska jag och mamma åka ut och kolla på en kolonilott som är till salu ute hos henne samt svänga förbi ÖoB och Bauhaus för att köpa en spalje till balkongen. Den kommer skydda precis lagom mot insyn och jag hoppas inte att de kostar allt för mycket. Imorgon är jag som sagt ledig och då tänker nog åka med liten till badhuset om vi får tid till det :) Robin blev inringd att jobba så lunchen sket sig.

Kommentarer
Postat av: Lindha

Hej på dig snygging! Vi har flyttat till Idrottsgatan, en större trea i bättre område (barnvänligt). Älskar lägenheten och trivs redan som fisken i vattnet! Den tidigare lägenheten tog vi bara för att det var så bråttom när vi flyttade hit förra året, första "bästa" liksom.

2012-05-03 @ 20:17:24
URL: http://mammalindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0