VILKEN DAG ÄR DET IDAG

Tack för all fin respons ang stugan! :)

Nu sitter jag och myser i stugan och väntar på att Robin ska komma hit efter att ha varit på bio med grabbarna. Jag tycker det är gulligt av honom att komma ut hit trots att han börjar jobba kl 7 imorgon. Hihi, men vad gör man inte för sin käresta? Idag har även pappa/lovisa och ett par kusiner varit här och granskat vad vi har åstadkommit.  Jag insåg precis att man inte har någon som helst tids/dagsuppfattning här ute. Jag kollar på kl typ en gång om dagen och vilket datum det är har jag ingen som helst aning om. Det enda jag har insett är att det inte är den 25:e i alla fall eftersom kontot har snott från sparkontot senaste veckan. Men det känns bra att jag hade en del sparade pengar som jag kunnat nyttja i detta projekt. Det vore träligt annars!

Så nu kommer nog älskling snart och då ska vi se på Game of thrones och dricka cola.

Hittade denna bild i arkivet. Den togs när vi var iväg på spa en helg, shit vad mitt hår har växt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0